My Personal

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh.........


pada semua yg menjenguk ke blog aku..
aku yus..
aka yusriman bin che saad..
aku baru lagi blajar blog ni..
ni semua kakak aku la yg ajar..
credit tu her ok..
pa2 hal..
aku nk try gak memceburi jd blogger ni..
blog aku bkn utk peminat liverpool je k..
apa2 n sapa2 pun boleh join..
no hal..
apa2 topik yang akn terlintas di kepala hotak aku..
aku tulis je..
heheee..
ok..
serba sedikit tngtg diri aku..
yusriman bin che saad..
blh panggil aku yus, yusry, man, ray, atau adik (tp adik ni mak aku je yg pggil..hehehe)
selain dari nama ni bkn nma aku k..
dilahirkan di penang pada tahun 1988..
bertadika kemas di sungai ara, penang pada tahun 1994..
bersekolah rendah di sekolah kebangsaan sungai ara, penang pada tahun 1995 sehingga 2000..
bersekolah menengah di sekolah kebangsaan al-mashoor lelaki, penang pada tahun 2001 hingga 2003..
lepas tu aku sambung plak kat sekolah menengah kebangsaan sungai ara, penang pada tahun 2004 hingga 2005..
dah setel zaman sek aku continue study kat politeknik seberang prai, penang pada tahun 2007 hingga 2008..
pada tahun 2009 aku kerja di konzen engineering system sdn bhd,juga di penang..
pada tahun 2010,aku sambung bljq lg..juga di politeknik seberang prai, penang.


rasanya dh cukup kot..
hehehe..





No comments:

Post a Comment